in-store asia

Laden Beurzen

Productgroepen
winkelinrichtingen, architectuur & design, verlichting, koelinstallaties, visuele merchandising, verkooppromotie en POS-marketing, communicatie, informatie- en beveiligingstechnieken, standbouw, design en events

Bezoekersdoelgroepen
retailers in food & non-food, consumptiegoederen- en investeringsgoederenindustrie, kleinhandelaren in mode en mode-industrie, groothandels, winkelinrichting en interieurdecoratie, cateringbedrijven, architecten, reclamebureaus, grafisch designbureaus, visuele marketing en merchandising-branche, standbouwbedrijven, evenementenbureaus, IT-industrie en veiligheidstechniek, gezondheidszorg, wellness centra, uitbaters van shopping centra

Bijzonderheden
in-store asia behoort tot de EuroShop trade fair family, een uniek portfolio van 4 internationale gespecialiseerde retailbeurzen die elkaar door de gedeelde expertise en het netwerk versterken.

Beursfrequentie
jaarlijks, afwisselend in Mumbai en Delhi

Volgende editie
februari 2022 in Delhi